Thursday, May 01, 2008

تو اين آشفته بازار توليد تجاري علم، روش توهم‌انگاري زمين و زمان هم هم عجيب طرفدار پيدا كرده و هركسي كه كم مياره بلافاصله چند تا بعد از دنياي پيزري ما كم و زياد مي‌كنه و درجا ما رو مي‌بره زير سئوال كه تو توهم هستيم تا كماكان بتونه از بورس‌ها و بودجه‌هاي آينده و رونده ارتزاق كنه . اين مقاله رو داشتم مي‌خوندم و ديدم دانشمندان فيزيك كه تو كوانتوم كم آوردن و واسه حل مشكل، به روش تجربه‌شده پاك كردن صورت مسئله رو آوردن و اين‌دفعه ديگه صاف زدن يكي از چهارتا بعد ما رو چپه كردن:

زمان!

طرف معادلاتش جور نمي‌شده و كم‌كم صداي تامين‌كننده بودجه تحقيقات داشته در ميومده كه طرف براي جلوگيري از قطع روزي و شرمساري جلوي زن و بچه، زير آب زمان رو زده و مي‌گه اصلا چيزي به عنوان زمان وجود نداره و توهمي انساني است! با اين تعريف هم خوش و خرم چند تا گير كوانتوم رو خلاص كرده، خودش رو راحت كرده و ما رو ناراحت.

برادران به‌خدا يه نون خوردن انقدر ارزش نداره كه يه بعد از دنيا كم كنين. ما از كل دنيا يه مكان داشتيم و يه زمان. زمان رو كه دارين از ما مي‌گيرين. تو رو خدا مكان رو از ما نگيرين تا حداقل يه مترمربع از زمين خدا به ما برسه و جسدمون بوگند نگيره بندگان خدا اذيت شن.

التماس دعا

4 comments:

Anonymous said...

رامتين جان سلام
توي گوگل ريدر وقتي ميخوام بهSubdcription
وبلاگت رو اضافه كنم پيغام
No feed available for http://ramtintaj.blogspot.com/
رو ميده.
چيزي رو دستكاري كردي؟

Anonymous said...

سلام دوستي كه اسمت رو ننوشتي. راستش من هيچ تنظيم خاصي واسه وبلاگم انجام ندادم و نمي‌دونم چشه.

البته كتمان نمي‌كنم كه آزار دارم و دائم بايد دستكاري كنم يه چيزي رو ولي مطمئنم كه اون چيز وبلاگم نبوده!

Anonymous said...

من تازه دارم جون میکنم بعد اضافه کنم. تازگی ها تونستم بین انحنا فضا و تجزیه ماتریس ها سینگولار و ماتریس های جردنی در فضای هیابرت آشتی برقرار کنم اونوقت این بابا بعد کم میکنه؟ نفسش رو بگیین.

Anonymous said...

Dear Ramtin,

I arrived to this blog from the link in the blog of UB who is a very dear friend. I read your post about the time and I read the original article of NewScientist to the end. The idea of these guys is really very very interesting with a huge potential and I wanted to thank you for giving link to it.
Just a friendly advice from a friend of a friend: Don't be closed to the ideas which may COMPLETELY and BASICALLY change your view of the world. If you let it happen, it may happen.

Regards,
Bahram Moobed